Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-09, 09:32   #10
mizzzzy
Medlem

mizzzzy sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Kristiansand
mizzzzy er på en erverdig vei

Sv: Planlagt sprekk

Opprinnelig lagt inn av Majja, her.

Hei!
Hvordan har det gått med deg ett opr? Er du i bedre form, og gikk det bra?

Tusen takk! Joda, har jo gått greit. men var jo 2 timer i narkose og med intubering og det hele, så de sa det var bra jeg ikke var i ketose da.

Har ikke kommet meg inn i ketose ennå, nettopp fordi spise er vondt og jeg har 0 smak eller matlyst. Og man skal jo spise ganske mye i løpet av en dag for å nå alle målene (15 g kbh, 150-200 g fett og 65 g prot), så jeg må vente til matlysten er der.

Men ellers, vondt!!! hehe. Måtte ligge et døgn på sykehuset, fjernet en tampong fra hver nesebor dagen etter, altså tirsdag, og de siste 2 på fredag. I morgen skal jeg opp å fjerne sting i nesa og fjerne platene som er langt neseskilleveggen. Det gruer jeg meg til...

Ellers føles det jo som man går i en stor bihulebetennelse, helt tett, selv uten tamponger. Sår på tunga og i munnen etter å sove med åpen munn og tørke helt ut i munnen. Hevelse og vondt inni nesa rundt stingene. Tror en tråd fra et sting har vokst seg ned i huden og dannet en liten byll med infeksjon. blir jo sjekket imorgen da. Glad jeg er ferdig, men skal aldri gjøre det igjen. hehe.

Nå gleder jeg meg bare til smaken og matlysten er tilbake

mizzzzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat