Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-09, 22:46   #16
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kan man bli mindre rosa i ansiktet etterhvert?

Opprinnelig lagt inn av majama, her.

Har hatt det sånn hele livet; blir rød i fjeset av fysiske anstrengelser og har lett for å rødme Fikk påvist Rosacea for kort tid siden. Utslettet som er vanlig når man har rosacea fikk jeg for første gang da jeg var nærmere 30 år, og fastlegen min feildiagnostiserte meg, hun trodde det var atopisk eksem..............Nå har jeg ikke hatt utslett på ca 6 mnd
Utslettet er vanlig at først kommer i 30 års alderen tror jeg at jeg lest et sted.

Jeg fikk kviser i 25- års alderen etter å ha vært rød i fjeset hele livet.
Fikk diagnosen Rosacea, atopisk eksem og psoriasis. De verste utslettene har jeg ikke fått før etter at jeg fylte 40, da alltid i forbindelse med psykisk stress (Les: NAV)

Har to ganger vært å fått skutt istykker svært synlige blodårer i ansiktet med laser. Ser grusomt ut i 2 uker før det blir mye bedre en laaaang periode!
Er så heldig at min hudlege også er overlege på hudavdelingen på Riksen, trenger jeg laserbehandling, er veien kort!