Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-09, 00:31   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Beste lavkarbokake som kan serveres "vanlige folk" uten å måtte forklare

Opprinnelig lagt inn av Up-and-down, her.

Min tur å ha med kake på nyjobben. Jeg går på lavkarbo, men snakker ikke så høyt om det fordi jeg ikke skal ta av så mye og jeg orker ikke få så mye reaksjoner. Men hva gjør jeg nå når det er min tur å ha med kake? Mange oppskrifter er jo gode, men litt alternative.... slik at de liksom må serveres sammen med en forklaring på hvorfor de smaker litt annerledes.

Noen forslag til kake som kan serveres som den er? Tenkte kanskje på Gerds ostekake. Den virka jo ganske normal - eller er bunnen der for "sær"?

Gerds ostekake er bare god og ikke "sær" i det hele tatt. Faktisk synes de fleste at den er kjempegod og ber om oppskriften.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat