Tråd: Endelig!!!!!
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-05, 17:23   #17
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av NettaMamma

Sikkert stivelsen. Hun kaster opp det meste hun får i seg. Men for all del NILLE, jeg kan godt legge ut journalen hennes her så du får se det er sant, for det virker ikke som du tror på meg

Ånei kjære vene, jeg sier ikke på noen måte at jeg ikke tror deg !!
Det må du ikke tro Stakkars liten som kaster opp alt da. Det kan ikke være greitt. Da er det jo aller viktigst at hun får i seg mat hun tåler, uansett hva det er !
Og når du har fått beskjed av lege at det er slik, så er det helt sikkert riktig.

Jeg var bare interessert fordi jeg aldri har hørt om det før ..... spurte bare om noen visste noe mer. Det var overhodet ikke meningen å fornærme deg.