Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-09, 21:49   #90
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Ja det lurte jeg på også Kjenner 4 stykker som har tatt det og alle fire har opplevd det veldig forskjellig.

Ei har gått ned fra 163 til 80 kilo. Og har operert løshuden vekk. Hun er MEGET fornøyd. Sier hun har fått livet i gave.

Ei har gått opp 20 kilo etter først å ha gått ned 50 kg. Gikk opp pga medisiner mot depresjon.

Ei som ikke fikk så veldig god effekt.

Ei som har gått ned 63 kg og fortsatt går ned 3 kg per måned og er meget fornøyd.

Men ingen sier det er noen lettvint løsning. Og hvis man er trøstespiser sier det seg selv at savnet etter mat kan bli stort.. som ei jeg kjenner sier "jeg er ikke operert i hue"

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat