Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-09, 21:05   #22
Mogvai
Juniormedlem

Medlem siden: May 2007
Mogvai er på en erverdig vei

Sv: 2. uke unnagjort og + 0,5 kg

Tusen takk for masse fine svar!

Denne menyen var ikke lik alle dager, altså. Spiser faktisk som oftest grønnsaker til middag, men ikke mye til lunch. Spiser i kantina, og spiser av salatbaren der som ofte ikke har blomkål og brokkoli, og da plukker jeg det jeg vet det er lite karber i. Prøver å ta på litt olje eller rømme på salaten.

Tre egg og åtte skiver bacon til frokost? Da hadde jeg dødd. Gerd: ja, jeg spiser meg mett og går aldri sulten. Kjenner at blodsukkeret er stabilt og søthungeret er borte (tror jeg aldri jeg har kjent før noen gang).

Skal forsøke å få i meg enda litt mer fett, uten at jeg helt vet hvordan jeg skal klare det.

Kan dere kommentere dagens mat også, please?
Frokost: To egg og fire skiver bacon
Lunch: salat av isberg, tomat, agurk, tunfisk i olje, masse feta og rømme til.
Middag: Laksefilet med creme fraishe, brokkoli, blåmkål og litt løk stekt i smør og ispedd et egg for å binde det litt sammen.
Har også spist noen never paranøtter til mellommåltider.

Jeg drikker mye vann. Veldig glad i det og får i meg minst tre liter om dagen (og flyr på do deretter ).

I følge "mat på data" har jeg i dag fått i meg:
120 gram fett og 18 g kraber. Da er ikke baconet med, for det finner jeg ikke der. Da burde jeg jo ha fått i meg noe mer fett, men karbene er det samme. Burde ikke det være ok, da?

Mogvai er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat