Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-09, 18:55   #27
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: De vil, de vil, men får det ikke til

Kan bare signere deg valleygirl. jeg har aldri hatt mer stabilt humør enn etter at jeg begynte med ketogent kosthold. Det er en av de mange positive "bivirkningene" som gjør at jeg har tålmodighet til å holde meg til kostholdet til tross for manglende/treg vektnedgang. Jeg har garantert mindre humørmessige nedturer nå, enn når jeg spiser karber. Har inntrykk av at mange andre på dette forumet har akkurat samme erfaring. Finnes et par tråder om hvilke andre "bivirkninger" enn vektnedgang som kostholdet har, og bedre humør er så vidt jeg husker en av de mest nevnte effektene.

Spørsmålet er om disse studiene er langvarige, eller om det er enda en av de mer kortvarige studiene som viser noen av de ubehagene som folk gjerne har den første uka eller to av et ketogent kosthold?