Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-09, 15:22   #17
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: 2. uke unnagjort og + 0,5 kg.

Opprinnelig lagt inn av klementin, her.

beklager at jeg blander meg inn i tråden, men spiser du bare grønnsaker til ett måltid?

trodde man måtte spise noe grønt til alle måltider jeg, men hvis du har gått ned så mange kg uten skal jammen jeg også prøve det, er nemlig ikke spesiellt glad i grøntfor

Klementin: ja jeg spiser lite grønnsaker, men det er fordi min kropp tåler ekstremt lite karber. Det skal ingenting til hos meg, tydeligvis. Derfor heller nok kostholdet mitt litt mot Ketolyse a la Skaldeman kanskje; mer reint kjøtt og fett, mindre grønnsaker. Vi må alle prøve oss litt frem på egen kropp for å finne ut hva som passer best for oss.

Opprinnelig lagt inn av Summergirl, her.

Mener ikke å være frekk jeg heller.........men skjønner ikke hvordan det går an å få i seg så mye mat i løpet av en dag.
Men tydligvis så virker det, skal si du har vært flink . Skjønner at jeg må prøve og stappe i meg litt mer jeg også om det skal gå rette veien.

Summergirl: Ja når jeg ser det på trykk nå så ser det jo utrolig mye ut... men clouet er å finne sin egen balanse, min kropp er jo forskjellig fra din kropp. Trikset er å spise når man er sulten, og så spise til man ikke er sulten lenger. Noen dager spiser jeg ikke mer enn to måltider, for jeg har ikke lyst på mer. Er jeg ikke sulten så spiser jeg ikke. Det varierer fra dag til dag. Etterhvert som man har holdt på lenger i gamet så blir man flinkere til å kjenne på sin egen kropp, og hva den trenger.

Opprinnelig lagt inn av Summergirl, her.

Hva slags bernaisesaus bruker du forresten?

jeg bruker vanlig posesaus jeg. karbeinnholdet bak på pakken er basert på at man lager sausen med melk og margarin. Lager man den med fløte og meierismør istedet går karbeinnholdet drastisk ned. Ellers så bruker jeg også de ferdigsausene i beger fra Fjordland; de har veldig lite karber.

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.

Sist redigert av Nicpins : 17-02-09 kl 15:37.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat