Tråd: Hvite tenner?
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-09, 23:34   #54
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvite tenner?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Nå har eg kjøpt crest whitestips fra ebay! Gleder meg til jeg får det i posten! TEnkte å ta før og etter bilder hihi.

ja det må du gjøre.
Jeg har gjort det:

Men nå er jo bildet tatt i to forskjellige lys da, men begge uten blitz (prøvd å redigere det første bildet, men det funket ikke, ble bare enda dårligere. Men skal prøve å finne et annet tann bilde som man kanskje ser litt tydligere det gule. Hjelper det at tannlegen sa at jeg hadde mye misfarging på tennene ??).
Jeg hadde hjørnetenner som var så sinnsykt stygge og misfarget. De lyste opp på alle bilder. Jeg har spurt tannlegen om det er noe man kan gjøre noe med, men han sa bare at det er arvelig og at det er lite som kan gjøres med de.

Jeg synes i vert fall det er det mest genaile produktet jeg noen sinne har prøvd. Og jeg merket STOR forskjell etter 5 dager. Jeg ga resten til mamma, men nå har jeg bestilt opp en ladning på 44 stykker

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat