Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-09, 21:14   #30
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: VG's slankeforum og 100 runder på bane

Opprinnelig lagt inn av Marita, her.

Hahaha, den der har jeg også hørt Og det som fra ei som faller i kategorien ekstremt overvektig, hun har også pcos, og hun satt å tygde på en baguett av hvitt mel, med masse smør og ost og skinke... Det preller RETT av her i gården

Det var godt hun hadde smør på da - ekte meierismør, håper jeg!

Det der har jeg hørt også. Det er jo egentlig skikkelig tåpelig å si noe sånt. Etter en GR slankekur går man jo tilbake til den vekten man hadde før og litt til hvis man igjen tar fatt på den maten man først ble fet av. Det er noe alle vet, og det gjelder jo selvfølgelig lavkarbo også. Jeg skjønner ikke at de klarer å bruke det som et argument engang. Forskjellen er (pleier jeg å si), at med lavkarbo slipper man tvangshandlinger og tvangstanker om mat, og man slipper å ha dårlig samvittighet 24-7 for alt som puttes i munnen, dårlig selvfølelse fordi man ikke behersker mat, dårlig selvtillitt fordi vekten øker jevnt og trutt uten stans, og dårlig samvittighet for at man ikke TRENER MER og SPISER MINDRE. Synes "alle" driver å trener, jeg. Men, likevel blir vi bare feitere og feitere her i landet.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat