Opprinnelig lagt inn av silje26, her. Jeg fikk tak i denne på Expert på lørdag! Alle andre plasser var de utsolgt og i tillegg var den billigere der enn andre butikker Testet den ut første gang i går og var veldig uvant... men tror det hjalp litt. Bare noen spørsmål: 1.Pleier du ta det utenpå body`en eller rett på huden? Så lenge jeg brukte bodyen på dagtid, brukte jeg den utenpå! 2.Bruker du den delen med den infrarøde siden? Brukte begge dele. Kjennes godt med den varme siden og jeg tror det hjalp på "klumper" 3.Hvis du tar den rett på huden, bruker du da fuktighetskrem sammen med den? Nei, ikke noe krem 4.Hvor lenge holder du på hver gang?20- 45 min, alt etter som. Begynte vel litt forsiktig med 20 min og utvidet etterhvert som det var mindre ømt og hovent!
Opprinnelig lagt inn av silje26, her.
Jeg fikk tak i denne på Expert på lørdag! Alle andre plasser var de utsolgt og i tillegg var den billigere der enn andre butikker Testet den ut første gang i går og var veldig uvant... men tror det hjalp litt. Bare noen spørsmål: 1.Pleier du ta det utenpå body`en eller rett på huden? Så lenge jeg brukte bodyen på dagtid, brukte jeg den utenpå! 2.Bruker du den delen med den infrarøde siden? Brukte begge dele. Kjennes godt med den varme siden og jeg tror det hjalp på "klumper" 3.Hvis du tar den rett på huden, bruker du da fuktighetskrem sammen med den? Nei, ikke noe krem 4.Hvor lenge holder du på hver gang?20- 45 min, alt etter som. Begynte vel litt forsiktig med 20 min og utvidet etterhvert som det var mindre ømt og hovent!
Så bra du fikk tak i den! Jeg brukte den hver dag, 1-2 ganger alt etter som jeg hadde tid! Lykke til!