Tråd: Bukplastikk
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-09, 20:14   #113
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av silje26, her.

Fikk ikke NOE informasjon om massering eller smøring av fettsugde områder... Merker at jeg har fått mindre og mindre informasjon nesten for hver dag som går... litt surt og bittert, for dette er ting som skal gjøre hverdagen min bedre..... Nå går jeg bare rundt med mange forskejllige spørsmål som jeg må søke om på nettet for å få svar på...

Fikk heller ikke så mye info fra klinikken, men har en venninne eller faktisk 3 som hadde gjort det før meg og alle på forskjellige steder, så alle hadde litt info.

Bare send meg en pm om du vil.
I tillegg til å være operert selv, er jeg sykepleier og vet hvor jeg kan finne ut av ting!
Bare spør i vei om det er noe, her eller på pm!