Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-09, 19:15   #5
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Ut, inn, ut, inn av ketose... Er dette farlig/skadelig for kroppen?

Gikk opp litt når eg opererte, men da spiste eg igrunn midt på treet med karbs. Når eg var i syden hadde vi mat inkludert og da gikk eg opp 5-6 kg i løpet av 2,5 uke. Men det var tydeligvis vann for etter 6 dager var det vekke.
Gikk også opp i jula. Så når eg har spist ekstremt høykarbo så har eg godt opp men sånn helt midt på treet har det ikke vært noen spesiell forskjell.
Har ikke hatt noen sprekker uten disse planlagte så de anser eg ikke som sprekk, men som utrolig vanskelig å kunne holde kuren. Jula ville eg rett og slett ha pause for kjente at hodet trengte det

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat