Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-09, 13:49   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: hva gjør jeg feil?

Opprinnelig lagt inn av kosline, her.

Har kutta ut nesten alle karbohydrater, og spiser lite fett, men går ikke ned et gram... Noen som kan fortelle meg hva jeg gjør feil?
Ps ny i faget...

Gå på biblioteket og lån deg "slank med ketolysekuren" av Torkil Andersen.
Evt. kjøp den på nett eller i en butikk som fører den.
Når du da leser om filosofien bak ketolyse/lavkarbo, så skjønner du hva det går ut på.

Det du gjør nå, er nok en slags lavkarbo/lav fett-kur. Det er ikke bra for kroppen din da den etterhvert må begynne å bryte ned muskelmassen din for å få energi.

Fett er en vesentlig del av ketolysekuren, det samme er å få i seg nok (minimum 15 gram) av den rette sorten karbohydrater. Det beste er om de kommer fra grønnsaker som vokser over jorden.

Les journaler her inne (Gerd sin er å anbefale!) og innlegg, men det er nok masse du går glipp av hvis du ikke leser boka først!

Lykke til!

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat