Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-05, 21:06   #10
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Muskat

Egentlig mener jeg ordentlige papirvegger - sånne japanske av rispapir som lyset siver igjennom, men som bare virker til å skjerme mot innsyn, ikke noe annet. Kunne tenke meg å ha hele første etasje i et hus med nesten bare slik vegger, som samtidig kan skyves til side, slik at rommene kan forandres etter behov. Også vindu fra tak til gulv, og skyvedører mot terassen, og tak over terassen som er i flukt med hagen - eller kanskje bare et par trinn ned til hagen, som i et japansk hus.

Joda, sinnsykt upraktisk i Norge, men noen interiør-fantasier må man ha...

Og forresten, i hagen har jeg da, med det huset, en klok gammel japansk gartner som lager sand-hage, karpedammer og bonzai trær, og han underviser i hemmelige kampsporttradisjoner på si.

Muskat

Hehe... spennende fantasi

Dersom jeg skulle levd ut mine fantasier ville jeg hatt et romersk tempel med masse svære lyse kubbelys og stemningsmusikk. I hagen skulle det vært masse frodige lyse roser, pioner og andre vakre blomster.

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat