Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-09, 23:19   #135
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Kula skrev:

Sitat:

Jeg har lest veldig mye av det Torkil har postet her på forumet, og har aldri sett noe til den påståtte sammenblandingen. Jeg regner da ikke en anbefaling om å kjøpe boken som en sammenblanding. Hvis man har valgt å følge Ketolysekuren må man jo lære seg hvordan man gjør det.

Det kan være at de reagerer på den propagandaen noen mener blir gjort på vegne av han. Det er ikke nødvendigvis noe han gjør selv, men det kan være andre av oss som til tider anbefaler nybegynnere å skaffe seg boken slik at de kan lære seg hva det innebærer å gå på denne kuren. Jeg pleier for min del å anbefale å kjøpe boke o sette seg inn i ting før man stiller masse spørsmål her inne, som egentlig er godt forklart i boken...jeg argumenterer også for innkjøp av ketolysetablettene fordi det ser ut til at dette er de vitaminene som er rimeligst i markedet, og sammenfatter hele dagsbehovet disse...dette blir i mine øyne enklere å forholde seg til, og billigere...

Noen kan kanskje være uenige i dette, og da er det kanskje lett å se dette som proaganda...

en tanke...

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat