Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-09, 20:47   #89
Misty
Seniormedlem

Misty sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Østlandet
Misty er virkelig snillMisty er virkelig snillMisty er virkelig snillMisty er virkelig snill

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

akkurat det er vel ikke poenget her?

ja, man bør tenke osv, men man forventer seg vel at en seriøs aktør, som dr. Torkil, ikke legger ut bilder han ikke har fått tillatelse til? Eller? er det en helt urimelig antakelse?

Og som noen sier over her.
Finnes da nok av mennesker som virkelig har rast ned på ketolysekuren. Da er det litt flaut å legge ut bilder av folk som har slanket seg på annet vis..
Helt sikkert mange som vil dele også.

Hvis de blir spurt

Jeg hadde tenkt å holde meg unna, men here I go...
Bildene lå i tråden på ketolyse-forumet. Jeg antok at alle de som la ut bilder der, hadde gått på ketolyse. En rimelig antagelise etter min mening. Har de ikke det , er det de selv som lurer oss som faktisk lar oss imponere av resultatene de har oppnådd på (det vi tror) nettopp ketolyse.
Jeg leste også at flere av brukerne hadde gitt tillatelse til at T kunne bruke bildene på sine sider. Feilen er at han videreformidlet dette til en medarbeider , som ved en feiltagelse la ut alle bildene, selv om det IKKE var gitt tilatelse. Bildene ble fjernet når det ble gjort oppmersomt på feilen. Her burde dette endt, etter min mening.
Å "nage" videre, etter at feilen er beklaget og rettet opp synes jeg er for dumt.
Dette burde i samme slengen stå som en advarsel til de som ukritisk legger ut bilde av seg selv (eller andre) på nett - men vet ikke hvor slike bilder havner etterpå. Det er opplyst om i alle fora om nettetikette og obs obs. At folk enda ikke har forstått det, er over all min fatteevne!

Så dessverre, ingen sympati fra meg til dere som føler dere "misbrukt" her...

Misty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketogen kost - igjen Svar med sitat