|
Sv: Åpent brev til Torkil Andersen
Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.
Dersom du ikke kan vise bilder av egne pasienter - bør du ikke vise bilder i det hele tatt.
Og dersom du føler behov for å refere til forumtråder og forumbilder - så er det nok en fordel at du tar deg tid til å lese trådene før du anbefaler webmasteren å linke dem eller sette inn bildene. Denne formen for gratis-markedsføring forsterker jo ikke kredabiliteten i det du driver med - men tvert imot viser det hvor langt man er villig til å gå for å SELGE sitt produkt.
Tafatte unnskyldninger og halvkvedede viser om at "andre ikke har gjort hva de får beskjed om" holder verken i retten eller her inne i forumet. Å tilby folk boken din som "plaster på såret" virker både fornærmende og nedlatende i mine øyne.
Personlig mener jeg at du beveger deg i grenseland i forhold til hva markedsloven tillater når du er her inne på forumet og legger inn kommentarer i folks journaler. Denne formen for markedsføring er tvilsom - og jeg har aldri forstått hvordan forumeier kan tillate det.
Nå syns jeg også at det er fryktelig dårlig å bruke bilder uten lov for å reklamere for produktene sine, og ekstra ille at det er bilder av folk som ikke har gått på ketolysekuren, MEN jeg syns ikke det er "i grenseland" at Torkil er her inne på forumet og legger inn kommentarer i folks journaler og svarer på tråder i forum. Han tilbyr jo da gratis rådgivning på en gratis nettside, noe jeg syns er fint, og god service! Da er det værre med enkelte her inne som innemellom avskriver folks spørsmål med at de må kjøpe boka først. Jeg har sett at Torkil har skrevet i forum at man får låne boka på biblioteket, noe som er stikk motsatt av å prøve å få folk til å KJØPE, og han svarer lett på spørsmål uten å prøve å prakke på folk boka si.
Finner dere noen av de andre "slankeguruene" her inne på lavkarbo.no, som gratis hjelper oss med gode råd og svar på spørsmål? Jeg har ikke sett noen..

|