Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-09, 08:46   #1
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs
Question

Hvordan påvirker lavkarbo nyrene?

Hei!

Det er noen år siden jeg har vært aktiv her inne, men da mener jeg å ha lest at å spise lite karbo og mye fett og proteiner uten å drikke mye vann, kunne skade nyrene. Jeg har søkt litt rundt på forumet, men har funnet litt motstrindende meldinger, så jeg drister meg til å spørre på nytt.

Jeg har hatt problemer med ryggen min i mange år, men den siste uka har jeg hatt skikkelig vondt i sida(i motsetning til midt på som jeg pleier). Jeg kom på at kanskje det kunne være ei nyre.. Jeg har jo levd på mye protein og fett en periode, men har ikke vært kjempeflink å drikke vann - bare 1-2 liter om dagen. Så jeg ble så paranoid at jeg har ikke turt å ta noe medisin jeg egentlig skulle ha tatt, bare fordi det stod i veiledningen at den ikke skulle taes av personer med nyreproblemer..

Jada, jeg vet at jeg er superhypokonder - men er det noen som vet noe om dette? Det kan jo være en del av den vanlige ryggvondten min også. Hmm..

Mvh
Silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat