Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-09, 00:41   #1
Cath1vel
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Cath1vel er på en erverdig vei
Question

Gjør jeg noe feil?

For tre uker siden begynte jeg på noe som heter easy life, dette er et livsstilsendringskurs hvor man i en periode ikke skal spise mat i det hele tatt. Men bytte ut alle måltider med kosterstatter. Dette er et pulver som absolutt ikke er så veldig ille, det kommer i tre eller fire forskjellige smaker. Jeg bruke det som smaker sjokolade ( Er litt sjokoholiker) og et som smaker grønnsakssuppe. Men det store aberet mitt er at jeg ikke tålte dette pulveret, og ble bare mer og mer tappet for energi, var sulten hele tiden ( var i ketose, og har forstått det slik at men ikke skal være det da), var forferdelig svimmel og all "mat" jeg fikk i meg, bare rant tvers igjennom. Det endte jo opp med at jeg måtte begynne å spise vanlig mat igjen. Men jeg vil jo svært gjerne gå ned i vekt (vil ned minst 40 kilo, helst 50), så jeg spiser ikke karbohydrater. Det går for det meste i salater, grønnsaker ( utenom rotgrønnsaker), egg i varierte varianter, kjøtt av ymse slag (biff, svin, kylling) ingen frukt, og bare vann å drikke (drakk en halv liter sprite zero i går, siden det var lørdag ) Problemet mitt er at vektan står på stedet hvil, den går hverken opp (jippi) eller ned (buhu). Kan noen hjelpe meg med hva jeg eventuellt gjør feil?? Og kanskje samtidig gi meg noen gode tips om hva jeg kan lage til frokost, er litt kjedsomt i lengden å trøkke på egg

Takker på forhånd for hjelpen som forhåpentligvis kommer.

Cath1vel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo -egenkomponert Svar med sitat