Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-05, 16:29   #29
Elisabet
Medlem

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 54
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Hei Muskat

Jeg vil liksom ikke rase ned i vekt. Jeg vet det tar tid å gå både opp og ned og er villig til å jobbe. (selv om det hadde vært flott med rask nedgang)
Frustrasjonen ligger i hvor mye og hvor lenge man skal stå på før man skal få noen resultat. jeg HAR jobbet for disse kiloene som er borte, her jeg er i dag, å i forbindelse med min andre tråd om "å tenke høyt sammen med meg" så tenker jeg sånn at jeg kansje ikke tjener noe mer på Ketolyes enn en "snillere" lavkarbokur.
I stedet føler jeg at jeg blir misforstått og stemplet negativ -det er jeg jo ikke men synes det er leit å høre at jeg på en måte ikke gjør jobben min.

Ketolysekuren skal liksom fungere på dem som ingenting har fungert på. Den skal være mer effektiv enn andre slankekurer. Ja du må nesten lese boken for å forstå hva jeg mener..

Jeg synes lavkarob er veldig grei å følge.. jeg ville bare høre hvordan karbo-kur andre gikk på å hvordan dere opplevde vekttapet..

Vel, jeg er ca 160h og veide ved start 78.9 kilo. Via denne linken din var altså BMI på 30.8 ved oppstart.

Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat