Jeg er faktisk imponert over at dette gir så gode resultater. JEg ahr prøvd det meste siste årene, fra rikshospitalets kur og Herbalife. Men ehr er jeg jo mett uten å tenke på mat hele tiden. Selv startet jeg den 2.2 og har allerede mistet 2.4 kilo. Men jeg må si at jeg skjønner at jeg før har levd på karbohydrat og nå kuttet jeg tvert mandag. (Ingen sjokolade,COLA, Pizza, McDonalds osv) Jeg må nok avruses...men det går såååå greit. I dag har jeg spist grillskiver med ridder ost smeltet ved siden av med litt agurk og reddik. Nå står der torskhaud og trekker med rogn til. Kan nesten ikke vente. Det er det hele jeg har spist i dag, og er ikke spesielt sulten. I går kjøpte jeg ketolysestiks og målte og det ble mørk lilla tvert???? Så begynte jeg å lese bruksanvisningen hvor det stod noe om at fikk en lilla måtte en kontakte lege???? Bør jeg gjøre det? Eneste utskeielsene jeg har hatt er COla Zero...men ikke spesielt mye. Og i dag kjøpte jeg en mandarin. Skal jeg ned 12 kilo så skal jeg ned 12 kilo. Litt usikker på hvor fort dette bør gå, burde jeg putte inn mer karbo? Går vel ikke etter noen bestemt kur, men leser mye av det dere skriver her. Tusen hjertelig takk alle mann...... kvinner Dere er så oppmuntrende at dette er det beste forum jeg har sett Start dato 2.2.09