Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-09, 16:53   #60
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags benbygning har du ?

Opprinnelig lagt inn av caz, her.

Denne tråden er litt gammel, men spør her likevel jeg...

Noen som vet hvor stor forskjell grov beinbygning kan utgjøre ift. lett beinbygning når det kommer til vekta?
Jeg har grov beinbygning... Og vet at jeg hele livet har veid rimelig mye mer enn andre selv om jeg var tynn.. Når jeg ser på BMI må jeg ned i 68 kg. for å være normalvektig, og jeg vet jo med meg selv at jeg nok ser best ut på 70-75, men dette kan jo ha mye med at jeg elsker styrketrening å gjøre og.. Så er veldig nysgjerrig da, på hvor mye min kraftige kroppsbygning faktisk kan utgjøre i kilo...

BMI er ikke realistisk, det tar ikke hensyn til benbygning, muskler etc. Den beste indikatoren er egentlig en kroppsanalyse på tanitavekt eller tilsvarende, da vil du få en ca "idealvekt" sett i forhold til sammensetninga i kroppen din, men denne vil også endre seg ettersom man f.eks får mer muskelmasse.
På lavkarbo så vil du uansett gå ned til en vekt som passer kroppen din, man blir som regel aldri undervektig på dette kostholdet .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat