Tråd: 1001-tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-05, 00:53   #149
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 39
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Lenge siden jeg har vert her inne nå og tenkte jeg skulle ta meg en tur innom. DE siste dagene har vert hektisk. TG TG TG TG og allter TG og inne mellom alt bråket( om man kan kalle det det. ) har jeg vert innom sverige en lite tur og hamstret kylling og sukkerfritt snop.

Har nettopp sutte meg ned etter 8 timer skift og først nå har jeg internett og faktisk ser deltagerene.. ulempen med å jobbe på kjøkkene..

Maten de spiser her tror jeg ville fått mange av dere til å grøsse nedover ryggen.. kansje jeg senere i uken tar bilde av et såkalt cola tårn. de teiper alle cola boksene de drikker oppå hverandre..

Såg en deltager (sikkert 2 som delte) som hadde 6 KASSER med cola.. altså 24x6 colabokser.. da grøsset jeg litt inni meg, tok en slurk vann og gikk min vei..

men nå skal jeg gjøre mer av det jeg ikke har fått gjort de siste dagene.. surfe rundt på den store vide weben

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat