Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-09, 01:18   #80
LabbeLis
Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bodø
Alder: 38
LabbeLis er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei.
Jeg og samboeren min begynte på Foseids diett forrige lørdag, og denne første uka har vi sett at det har vært veldig dyrt. Men så skal det jo tilføyes at det sannsynligvis vil være nettopp det i en omleggingsfase! Vi har kjøpt inn grisedyrt proteinpulver, fiber, frysemat og alt mulig som kan stå lenge i skapet eller i fryseren. Har i tillegg vært og raidet flere ferskvaredisker på de fleste butikkene i nærområdet på leting etter kjøtt på tilbud eller utgått på dato - hehe.. Grønnsaker er ikke akkurat heller så veldig billig - men hallo! Noe må man ofre... Og jeg ser jo forbedringene nå allerede etter bare en knapp uke!
Sjekket ketosen på tirsdag, og der var jeg hurra! Har ekstra mye energi, promper nesten ikke og er rett og slett i bedre form! Har heller ikke mosjonert noe, men har likevel gått ned 1,5 - 2 kg allerede! Og dette er kun på hjemmelaget mat basert på ukesoppskriftene til Foseid...! Nå har vi fått kjøpt brødmixen hans, og litt ekstra godt (browniemix og sjokoladesaus) som vi kan skjemme oss litt bort med når vi føler for det. Sjokoladen er erstattet med den eneste fornuftige slankesjokoladen etter min mening; Atkins.

Jeg er strålende fornøyd!

*LabbeLis startet 31. januar 2009*
Diett? Hva er det? Nei, dette er en livsstil! *Foseid - Atkins - Lowcarb*
LabbeLis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid med egne inngrep Svar med sitat