Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-05, 12:46   #13
aveline
Ubekreftet Medlem

Medlem siden: Sep 2004
Alder: 79
aveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt likt

Det var sterk kost du kom med, Magdalena!*
Du virker utrolig sterk som har full innsikt og forståelse for egne problemer. I mine øyne har du også et sunt forhold til sp.mål om behandling.
Du har erkjent at du har et problem i forholdet til dine foreldre. Du har valgt dem vekk - i stedet for å døyve tidl. smerte med piller.
Selv fikk jeg mye ris som barn, ofte uten at jeg skjønte hvorfor....Også de varme, skjønne foreldrene mine...!!!! Jeg har valgt å tolke det som idiotisk uvitenhet - men faktum er at jeg klarer aldri å få et slikt forhold til min mor som min datter og jeg har sammen.

Så er jeg også et sterkt menneske....Dvs. nå venter jeg på min årlige, lille vårdepp - men den er bare søt. Fungerer slik: "Jeg syns alt er så vakkert med løvet som spretter, og fuglene som synger....og så er det så mye faenskap i verden...og hulke hulke....!!!" Borte etter 2-3 dager...men den kommer!

Du er ung og i starten på et voksenliv, Magdalena....Får jeg ønske deg alt godt herfra!
KLem!*

aveline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat