Tråd: Motivasjon!
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-09, 10:24   #5
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Motivasjon!

Opprinnelig lagt inn av Sanne81, her.

mister fokus og motivasjon bare etter noen dager. Jeg skjønner at jeg må gjøre dette for min skyld og ikke for andres, MEN hvor finner jeg motivasjon for det da...?

Skriv en liste for deg selv om hvorfor DU fortjener det! Hver gang den dreier mot fokus på noen andre, legg den fra deg. "Tving" deg selv til å få lov å tenke på deg selv. Du trenger ikke mange punkter i starten, kanskje bare tre. Tenk på disse hver dag, om bare i noen sekunder mens du pusser tenna på morgenen eller noe
La det være en statisk liste hvis du oppdager at noe kanskje er enklere enn du trodde, eller du kommer på flere punkter, sett de opp, stryk det som ikke lenger passer.
Det høres banalt og klisje ut, men det fungerer
Og om du ikke tror innerst inne at du faktisk fortjener det i starten, så fortsett likevel. Underbevisstheten din oppfatte det uansett