Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-05, 09:51   #1
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Omvending til lavkarbo

Jeg kunne tenke meg å være flinkere til å forklare andre hvor viktig og riktig det er med lavkarbo. (Sånn som nille...). Sikkert flere som kunne tenke seg det, og det er vel bare egentlig å forklare om sine egne gode erfaringer.

Kunne imidlertid tenke meg en setning som sier "alt". En kort og grei en som "rocker" og som kan dras fram i tidsnød, i forbifarten til de som vanligvis ikke gidder å høre etter f.eks. Trikset er å si noe så oppsiktsvekkende at folk hører etter og blir interessert, og så kan man fortelle livshistorien og blodprøveresultater og sånt...

Jeg prøver, så kan dere forbedre:

- Lavkarbo-mat har gjort meg sunnere, sterkere og mer sexy! (Da vil de vel høre etter )

- Jeg blir så energisk og slank av lavkarbo!

- Jeg er blitt sunn, sterk og sprudlende av denne lavkarbo-maten!

Flere?

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat