Tråd: Easylife
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-09, 22:48   #95
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Opprinnelig lagt inn av balloon, her.

Det blir vel litt feil å si at man betaler så dyrt for pulveret!?

Ingen kan si noe annet enn at EL kurs er dyrt, men for min del var det min eneste mulighet hvis jeg skulle ned i vekt og inn i mageomkrets. Nå var jeg så heldig å ha råd akkurat nå, så da grep jeg sjansen. Jeg skal ikke gå på pulver i det hele tatt, antakeligvis, men betaler for å ha en gruppe å få støtte fra , og å ha faste avtaler for trening.

Jeg synes det er dyrt...opplegget også. Så er jeg veldig ferdig med pulver etter å ha prøvd det tidlig på nittitallet.. Skal aldri på en pulverkur igjen!

Men all ære til de som klarer det. Det krever mer viljestyrke enn jeg noen gang har hatt og noen gang kommer til å få. Jeg må ha mat jeg..føle at jeg tygger og lever

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat