|
Sv: Hva slags vin skal jeg kjøpe?
Jeg liker litt røyka whisky, men kan beklageligvis ikke påberope meg noen inngående kunnskaper. Og så stopper økonomien meg, og jeg må i disse tider si meg såre fornøyd med å ha en kartong Portuga stående. Det går godt innunder kateogorien lettdrukket rødvin. Sånn man kan bli småpussa av, og som ikke er plagsom verken i den ene eller i den andre enden.
Men, åh, når jeg en gang blir rik, noe jeg selvsagt skal bli, så get in on med gode whiskytips! Min far påstår seg å være et leksikon hva brunt brennvin angår, så jeg har nok kunnskap å høste av.
Men, er det andre enn meg som blir mindre fyllesyk på lavkarbo? Jeg var døden nær før, og jeg sier ikke det som en billedlig overdrivelse. Nå -et lettere ubehag. Men så drikker jeg jo aldri øl lenger heller da. Bare rødvin, og brennvin om jeg skal flotte meg litt 
PS: Russetida, ja. Da lagde jeg min første ladning fra Scala vinklubb på hybelen min, en klissete affære med gjæraktig ettersmak. Men jeg mener å huske at Peach Canai (eller hvordan det staves) var en hit. Huff. Huff huff huff.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|