Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-09, 21:27   #4
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kan man bli mindre rosa i ansiktet etterhvert?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg blir lilla jeg! Ikke bare rosa, men mørk lilla.... --->
Men jeg syns faktisk det har blitt litt bedre på lavkarbo. I følge en hudpleier kom det av at jeg hadde forfryst ansiktshuden som liten, og derfor hadde sprengte blodkar under husen. Fikk beskjed om å bruke kuldekrem uten vann når det var kaldt.
Teorien min er at det har blitt litt bedre på lavkarbo fordi blodet er renere og flyter lettere rundt, altså samler seg ikke i disse blodkarene så fort. Men aner ikke om det stemmer altså

Jeg fikk høre av hudlegen at det var sånn medfødt Rosacea.... Noen ganger bryter det ut til utslett, andre ganger ikke.... Så når det annet hvert år bryter ut til kviselignede utslett hos meg går jeg på en tetracyclid kur...

Jeg har siden barndommen blitt kalt for fyrtårnet men bekka 35 før utsletta begynte å komme... Fremdeles like rød i kinna jeg når jeg trener...

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat