Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-09, 12:25   #17
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 48
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Urinveisinfeksjon

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg ble avfeid med en UVI, og fikk resept. Jeg hadde ikke råd til taxi hjem, og smertene kom tilbake i flerfold, og jeg kasta opp på veien. Heldigvis bor jeg ikke så langt unna legevakta. Fikk time hos legen min dagen etter, og han var temmelig bestyrtet, for han mente å kunne se på meg da jeg kom inn at jeg hadde nyrebekkenbetennelse. Jeg hadde tidligere på dagen tatt ut reseptet, samt et resept på Paralgin forte fra da jeg trakk visdomstenner noen uker tidligere, da de ikke ville gi meg resept på smertestillende på legevakta.

Dette er slikt vi leser om for faen!!!

Hva er det med enkelte legevaktsleger som sitter med en oppfatning om at alle som kommer dit, kun kommer for å ødelegge dagen deres (de er jo ikke på jobb kan skjønne...)
Itillegg er alle hypokondere som bruker av fridtida og pengene sine for å sitte på legevakta å sutre!!! For det er jo såååå morro....!

FAEN!!!

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat