Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-09, 20:45   #27
lilleM
Juniormedlem

Medlem siden: May 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 47
lilleM er på en erverdig vei

Sv: Helt ny på Ketolyse. Oppstart 1.2.2009

Da har jeg testet meg og yeah; er i ketose! Lilla og fin stix! Spennende! Vekta viser 1 kg mindre i dag og :-) Andre dagen bare, så bare tull seff, men må jo telle denne lille kiloen ned og :-) Middag er utfordringen om dagen da jeg ennå ikke har handlet inn noe spes ift denne kuren, men i går spiste vi kyllingsalat og i dag ble det hjemmelagede hamburgere/karbonader av kun karbonadedeig. Tilbehør var salat, ost, tomat, agurk og rødløk. Liker ikke majones og dressing, så spørs om det blir for lite fett, men men... Supergod mat iallefall, faktisk er gubben i sjokk over hvor godt det er med noe annet enn TORO Lasagne, pasta DOLMIO osv... hehe. Merker dog søthungerens tilstedeværelse i kveld. Det er kjipt å se frustrerte fruer uten en pose Ahlgrens biler, men det blir bedre å se ut som en av dem etterhvert. Skal vi som starter i februar starte egen tråd eller skal vi chattes over denne? Få høre hvordan det går med dere andre da...!

Maialille eller lilleM :-)

lilleM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunt og karbofattig, med rom for å leve godt :-) Svar med sitat