Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-09, 10:41   #28
sunroad
Medlem

sunroad sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 60
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor har du blitt ... rund?

Når jeg ser på barnebilder av meg selv så var jeg vel det en kan kalle krafig..var lubben i tenårene men var slank og fin i tjue tredve årene..men det så jeg ikke da!!! synd at jeg ikke forstod hvor fin jeg var!!æsj!
Så jeg har også slanket meg tjukk..nå har jeg passert 40 og har hormon forstyrrelser dette gjør at jeg legger på meg uten å spise vanvittig mye..men det var alt dette "gode" sukkeret da..sukk...
Har vært jojo slanker i alle år jeg er bare så utrolig lei av det min beste tid var den perioden jeg brukte Fedon mat...
Jeg var på Fedon Lindberg klinikken i går, fikk beskjed om at jeg skal begynne på eurodiett om et par uker,så skal jeg bruke det en stund før gradvis gå over til "vanlig Fedon mat"
Jeg håper virkelig at dette er siste gangen jeg holder på slik og at jeg innser at jeg må leve uten sukker resten av livet..sukker trigger så mye og setter i gang jaget etter sukker for min delfikk beskjed om at jeg måtte tenke på alle fordelene med å kutte ut sukkeret og ikke dvele med hvorfor jeg ikke kan spise sukker og karbohydrater.

sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat