Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-09, 10:30   #5
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Gjøre dette brødet Lindberg'ish

Du kan helt fint spise dette på Fedon dersom du liker det. Om du ønsker å prøve å variere litt så kan du jo bytte ut halvparten av smøret med olivenolje og ha litt havregryn i (men husk å øke opp væske da, kan være litt vanskelig å få til i starten å finne ut akkurat passe mengde). Men det er ikke nødvendig. Brødet er fint som det er. Du kan heller spise en halv frukt med 10 mandler til for å få opp karbohydratmengden heller enn å putte dem i brødet liksom. Eller ha litt ris til middagen ol. Det finnes mer enn nok karbohydratkilder å ta av, og jeg ser det bare som et pluss å ha et brød som ikke gir så mye karber (med så mye protein i brødet, så kan du jo nesten unne deg en halv skive med sukkerfritt syltetøy feks. Det ville jeg mye heller hatt enn mer karber i brødet. )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat