Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-09, 10:16   #26
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 39
scartz er ny på veien

Sv: Hvorfor har du blitt ...rund?

Opprinnelig lagt inn av Pipp, her.

Jeg har gått GR kurs og gått ned 3 kilo og på ketolyse gikk jeg ned 1 kilo på 8 uker.
Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre og jeg sliter kollosalt med selvbildet og føler meg aldri bra nok. Har sjekket stoffskiftet og det var ikke noe galt med det...
Ja dette var meg

Huff da Har du noen ide om hvorfor du ikke tar av? Sa GR kurslederen noe?

Min historie begynner med at i ungdomsalderen var jeg veldig slank. Da jeg ble 18 regner jeg med at formene begynte å komme på, så de første kiloene reagerte jeg ikke noe på. Samtidig fikk jeg meg en jobb, dvs tjente masse penger. Møtte ei venninne med glutenallergi, som allerede var litt rund å gla i å bruke penger på mat. Så etter hvert begynte jeg å bruke alle pengene jeg tjente på snop og junkfood. Så kiloene begynte å krype seg på.

I noen år holdt jeg meg stabil på 80 kg, noe jeg var fornøyd med. Litt overvektig men fortsatt pen! En stabil størrelse "L" i butikkene Så møtte jeg min nåværende samboer da. Fast bestemt var jeg på å bevise for ham at jeg ikke var en jente som var hysterisk opptatt av vekta si, så jeg trykket i tryne usunn mat dagen lang! Hver kveld var en kosekveld med junkfood (hadde ikke komfyr eller mikro i leiligheten), brus, snop å chips! Så en dag: Tataaa!! Sa vekta 97 kg. Da det nærmet seg skumle 100-tallet, fant jeg ut at det var på tide å gjøre noe! Så nå har jeg vekslet fram og tilbake med lavkarbo å GR Begge funker bra for meg, bare jeg holder meg til den ene ;p

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat