Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-09, 21:57   #12
vilnedfort
Juniormedlem

vilnedfort sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
vilnedfort er ny på veien

Sv: AAARGH! Jeg haaater kunstig søtning!

Jeg har prøvd steviadråper, og de smaker værst av alt! Jeg ble så skuffet, for etter å ha sett program om stevia på tv var jeg overbevist om at dette skulle bare smake godt, og være sunt å spise...
Så hører jeg alle si at Splenda smaker akkurat som sukker, men nei...går an på bringebær, som nevnt over, ellers--æsj...
Natreen suketter er ca ok i te, ellers ubrukelig.
Tror kanskje jeg har sær gane...er egentlig ikke så kresen men enkelte ting bare går ikke..vanlige lettprodukter i butikken med søtstoff derimot syns jeg er helt topp, bortsett fra enkelte typer saft. pepsi max er jeg helt avhengig av...

Og nå dukket plutselig sukrose opp...og reklamen sier det smaker akkurat som sukker, men 25% mindre søtt...Men så ser jeg jo at folk som er litt kresne syns det er en bismak av dette også...huff...dyrt å kjøpe hvis man ikke bruker det...Har akkurat bestillt Stevia hvitt pulver nå, fra en svensk nettside. Der stod det "garantert uten bitter ettersmak"...får leve i håpet!:-)

vilnedfort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat