Tråd: Kaffe
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-05, 14:10   #12
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

3: Få orden på magen - den er temmelig tett. Tar loppefrø i store doser og drikker vann som en hest, men her tror jeg det ligger litt vekt på lur. Tips mottas med stor takk! Kan kun evalueres med vekt når de nedre facilitetene er forholdsvis tomme er jeg redd.

Hei Alfie, jeg har brukt loppefrø og den kan ha motsatt effekt hvis du ikke med en gang drikker mye vann. Minst to glass vann med en gang etterpå. Det hjelper ikke å drikke mye vann før eller en halvtime etterpå. Håper dette er til hjelp.

Heldig du som tåler kaffi. går du ned i vekt til tross for at du drikker kaffe så er det vel bare å fortsette for noen laster må vi jo ha , men skulle du ønske å redusere kaffien så kan det være lurt å bytte den ut med annen drikke som for eksempel grønn te. Jeg merker at jeg får bedre konsentrasjon av grønn te. Ja faktisk så bra at jeg klarte kryssordet i bladet Motor. Har alltid syntes det kryssordet i Motor har vært vanskelig.
Drikker jeg kaffi derimot så blir jeg bare mer gira og får dårligere konsentrasjon og sover dårligere.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat