|
Sv: Bukplastikk
Opprinnelig lagt inn av silje26, her.
Jeg fikk kun resept på smertestillende som varte i ca 5 dager, så jeg stoppet etter 4 dager for å ha noen i reserve i tilfelle kraftige smerter senere. Det har gått greit, men måtte ta en på kvelden tidligere i uka for å klare å sove.
Og noe som har vært et mareritt er det å måtte ligge på ryggene hele tiden. Jeg får ikke lov til å ligge på siden enda og får ikke lov til å sitte. Så har vært sengeliggende i 2 uker nå..
Det er bare å be om mer smertestillende! Du kan også ta Paracet og Ibux sammen. Har en god virkning på sånne sår blant annet.
Det er viktig at du tar nok smertestillende for å kunn ebevege deg, ellers er faren for blodpropp myyyye større!
Du kan ta smertestillende hver 4 time!
IKKE SITTE!  Joda, men bygget opp slik at ingen ting kommer i klem eller strekkes etc. Satt i sofaen 5 timer etter operasjonen, jeg, godt bygget opp med puter bak ryggen, langs siden og under knærne!
Ligge på siden kunne jeg ikke før etter 3-4 uker, var rett og slett alt for vondt/ubehagelig!
Men du, alt dette går over, og da kommer du til å tenke tilbake og si til deg selv ET VAR VERDT DET!
|