Tråd: Bukplastikk
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-09, 19:21   #65
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av silje26, her.

Jeg fikk kun resept på smertestillende som varte i ca 5 dager, så jeg stoppet etter 4 dager for å ha noen i reserve i tilfelle kraftige smerter senere. Det har gått greit, men måtte ta en på kvelden tidligere i uka for å klare å sove.
Og noe som har vært et mareritt er det å måtte ligge på ryggene hele tiden. Jeg får ikke lov til å ligge på siden enda og får ikke lov til å sitte. Så har vært sengeliggende i 2 uker nå..

Det er bare å be om mer smertestillende! Du kan også ta Paracet og Ibux sammen. Har en god virkning på sånne sår blant annet.
Det er viktig at du tar nok smertestillende for å kunn ebevege deg, ellers er faren for blodpropp myyyye større!
Du kan ta smertestillende hver 4 time!

IKKE SITTE! Joda, men bygget opp slik at ingen ting kommer i klem eller strekkes etc. Satt i sofaen 5 timer etter operasjonen, jeg, godt bygget opp med puter bak ryggen, langs siden og under knærne!

Ligge på siden kunne jeg ikke før etter 3-4 uker, var rett og slett alt for vondt/ubehagelig!

Men du, alt dette går over, og da kommer du til å tenke tilbake og si til deg selvET VAR VERDT DET!