Ja jeg begynte på mandag med å følge ketolyse kuren. Men jeg må innrømme at dette var hardere enn jeg hadde trodd..... JEg sliter med sult, slapphet og hva det huleste jeg skal spise....hvor mye grønt kan jeg spise og hva slags grøntfor kan jeg spise uten at det blir for mange karber....Og greia med fett.....det er jo helt naturstridig for meg å døtte så mye fett i meg... (en gammel grete roede tilhenger)...???!? HAr så mange ganger (hver dag for å være litt mer pressis) spurt meg selv....hva er det jeg gjør, er det verdt det osv....Men så ble jeg tipset om dette forumet, og jeg håper dette er redningen for meg/oss.....bare det å få litt tips og ideer og hjelp når tingene blir for vanskelige... Litt om meg: 29 år ung tobarnsmamma, som hele livet har slitt med overvekt, men etter to gravititeter, så har vekta tippa 100 kilos grensa.... På det meste veide jeg 103kilo, og jeg er 169 høy. Nå ser det ut som om vekta snart runder 100...så det går jo i en retning Målet mitt er jo i utgangspunktet å komme meg ned på 70 kilo.....men det er laaaaaangt fram