Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-09, 09:06   #34
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyse vs sunn fornuft

"Sunn fornuft" er en utrolig vag beskrivelse av et kosthold.
Vi har vel alle mennesker rundt oss som spiser det de selv mener er et "ganske sunt kosthold". (Jeg tror ikke mange selv tror de spiser usunt)
Min svigerfar sier at han spiser sunt og at legen er fornøyd med kostholdet hans. Jeg blir trist av å høre dette siden han trenger å gå ned kanskje 30 kg, han har en bærepose med piller med seg når vi drar på hytta, han orker ikke gå mer enn en etasje i trapper lenger, han ligger helt på grensen til å måtte begynne med insulin.

Det er slett ingen fasit når det gjelder kosthold. man kan se familier som spiser det samme og trener det samme, men hvor det er stor forskjell på helsen og vekten deres.

jeg er takknemlig for at jeg snublet over lavkarbo og jo flere studier jeg leser og jo lenger jeg følger den lavkarboveien jeg føler er riktig for meg, jo mer overbevist er jeg om at dette er rett for meg.

Jeg tror også at det er feil at slanke mennesker nødvendigvis er sunnere enn andre. Så jeg ville sett på noen generelle helse før jeg valgte å følge samme livsstil som de.

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat