Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-09, 02:09   #7
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Trenger hjelp med Atkins diett

Ja jeg sier ikke at du ikke går ned i vekt ved å drikke 1/2 l pepsi max hver dag. Men spørsmålet er; hadde du gått ned raskere uten? Sannsynligvis, ja. Jeg tror virkningen er den samme på alle, men at det er forskjellige nyanser av det. Fordi det er jo ingen tvil, kunstig søtning virker på kroppen som sukker. Altså på insulinet og du blir mere sulten. Sukker har jo den samme virkningen på alle, så da blir det rart om ikke kunstig søtning har det.
Ja det værste er jo alle de kunstige stoffene du får i deg, som ikke finnes noe annet sted enn på ett laboratorium. Kroppen har ikke godt av dette og ihvertfall ikke 1/2 l pr. dag!

Jeg har totalt sluttet med pepsi max for lenge siden grunnet dette. Skal jeg ha cola så drikker jeg kun ekte Cola med sukker, da vet du ihvertfall hva du får i deg. Og for å ikke snakke om den mye bedre smaken! Men jeg drikker ikke mye, max 1 boks i uka og knapt nok det.