Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-09, 12:03   #4
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Phase 2 Fungerer det?

Jeg lar andre velge hva de vil ut fra sine forutsetninger, men jeg er veldig skeptisk til alt som skal overstyre kroppens naturlige prosesser.
Berlinerboller er noe kroppen min virkelig ikke ønsker å skulle ta i mot, derfor spiser jeg slikt veldig sjeldent. De gangene jeg skal spise noe som ikke er optimalt for kroppen, så lar jeg kroppen ta seg av dette på "naturlig" måte. Et mer naturlig alternativ vil for meg være å spise et veldig fettrikt måltid før karbohydratene.

Det virker rart for meg å tilføre kroppen noe, ikke fordi den trenger det, men fordi man vil tilføre noe annet den ikke trenger.. Jeg er veldig for å tilføre kroppen naturlig og fettrik mat. I tillegg tilfører jeg den bl.a c-vit og d-vit, men dette er kun fordi jeg tror kroppen har fordel av det.

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat