Er nok ikke noe fake jeg nei. Men er nå en del i den boka som ikke er spes godt forklart, som feks dette med å brenne fett, det står jo at kroppen begynner å forbrenne sitt eget fett, av mangel på karbo, men står ikke noe om hva kroppen gjør med alt fettet som man propper i seg i en lav karbo diett. Mulig det står da, men jeg såg det ikke. Har ikke lest den engelske utgaven, men syns den norske var dårlig skrevet, men så er jo oversettere nesten forfattere de også, blir sjelden likt som orginalen.
Uansett.
Idag har jeg iallefall spist mindre enn noen annen dag denne uken. Spiste vel halvparten av hva jeg spiste i går, og finnes ikke sulten, dvs er jo en eller annen følelse i kroppen, men føler ikke noe ubehag. Stripsen er helt dyp lilla, så går nå ut fra jeg forbrenner. Går forbi snop hyllene i butikken også nå, uten noe lyst til å kjøpe noe. Kollega kjøpte akkurat en feita dolly pizza på jobb, men det frista ikke med et stykke engang. Gikk heller hjem og spiste en bit stekt svinekjøtt, og tok et glass vann, og mett er jeg 
Hvor lang tid tar det normalt sett før man merker noe nedgang? Dette står vel i boka, men den har jeg ikke her nå, og er greiere med folk som kan si noe om egne erfaringer også syns jeg.
|