Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-05, 16:45   #30
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av albester

ja, det der hørtest godt ut ja, aberet med vann er at det ikke er spes godt lunket noe det fort blir i drosja,må vel få meg kjøleelement mellom setene

Det finnes jo sånne vannflasker ala små termosflasker. De bruker dem på golfbanen om sommeren. Vet ikke hvor de har dem henne. Tror de tar 1/2 liter omgangen..... Kunne det være noe for deg ? Eller du kan få ta i en liten kjølebag (det finnes veldig små) som du kan ha i en krok av baggasjerommet og ha vannflasker i ? Sambo'ern min har en liten termobag i sidelomma på golfbagen sin. Han har litt vann (1 cm eller 2) i vannflaskene, legger dem i frysern, tar dem ut, fyller dem med vann og legger dem i termobagen .....