Tråd: Alkohol..
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-05, 16:04   #13
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Lita84

Ååh, men flasker er egentlig best, tar så innmari lang tid å drikke av boks Takk for tipset, skal selfølgelig sjekke i "stor-Rema`n" min her (men synes forøvrig ikke dem har "noe" der).

Takk for tips og hjelp alle sammen

Var forøvrig på meny i dag for å kjøpe estragon og diverse andre urter, og der så jeg
Red Light,så jeg grabba til meg 1.Det er halv liters boks,men du vet det går an å helle det over i glass da Nå ligger den i kjøleskapet,så det spørs om jeg ikke prøver den i kveld
Vet ikke om dere har meny der du bor jeg,men de har det helt sikkert vaffal. Eventuelt Maxi butikk eller kanskje coop mega. Bare se etter røde bokser i spesialhyllene
Red light har bare 2.5 karbo på en halvliter ellers lykke til videre.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat