Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-09, 21:39   #6
Pombagirl
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Pombagirl er på en erverdig vei

Sv: Hva gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Eh.. Du er jo gravid...!?

Joda, jeg er jo det.. Men er bare 6 uker på vei, og kan da ikke fortsette å legge på meg 2-3 kg i uka fremover?? Da hadde jeg jo veid et halvt tonn innen jeg var ferdig da...:/
Skal sies at jeg aldri har kommet så langt iet svangerskap før, så når det er normalt å legge på meg vet jeg ikke, men trodde ikke det skulle være så fort...

Får håpe det er litt vann som kroppen "samler" på, og som kan forsvinne igjen.. Men leste på Lindberg at de første ukene skal vann forsvinne, så hadde ikke trodd det kom på igjen...

Misforstå meg rett; jeg skal ikke drive med noe helsefarlig slanking her, skal til legen til torsdag og diskutere dette med han... Men hadde jo håpet på å kanskje slippe å legge på meg da... Noe som pr. dags dato ser ganske dårlig ut...

Men er det jeg spiser okej utenom sursøt saus (var klar over den), og kanskje tortillaen (selv om den kun har 3 KH)...

Til deg over her som spurte om jeg var sulten når jeg spiste.. Jeg er ikke alltid det, men prøver å spise jevne små måltider med mye grønnsaker... Er det feil?

Første delmål: 10 kg!!
Totalt: minus 1,5 kg
Pombagirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat