Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-09, 18:56   #266
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Månedsutfordring!

Ja, kanskje jeg skal teste en sånn stepmaskin. Trenger kanskje ikke kjøpe en så veldig dyr. Bare unngå de som det står "opp til 80 kg" på.

Jeg har funnet ut at dersom jeg ikke gjør noe ekstra (som å gå av bussen tre stasjoner før målet, dra ut og handle etter jobb osv.) i løpet av dagen, så logger skritttellern ganske nøyaktig 3500-4000 skritt fra jeg går hjemmefra om morgenen, til jeg kommer hjem på ettermiddagen. Ganske stillesittende jobb. Men på den annen side er ikke en 6000 skritts tur fryktelig mye på ettermiddagen heller.

Så nå er det over til naboen for å låne hund igjen! Trenger 6000 skritt til i dag.

Heldig hunden din er som får så godt med tur da. Husker da jeg hadde egen hund, da var ikke det å ta den langturen hver dag ikke noe pes i det hele tatt egentlig. Man blir så inmari godt humør av å se hvor glad hunden blir!