Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-09, 16:35   #47
Odde
Medlem

Medlem siden: May 2006
Hvor: Molde
Alder: 63
Odde er på en erverdig vei

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Nei nei nei! Aarrrgh! Nå har jeg venta og venta og venta på at lavkarbopikene skulle ta inn mama lupes. Så kom de endelig for noen dager siden. I dag skulle jeg bestille (fikk lønn i går ), og hva har skjedd??? Utsolgt ALLEREDE! Dammit! Jeg som har gleda meg sånn til tortillas!

Sjekka dialife.dk, men de skal ha 211 kr for frakten, noe som gjør at det blir alt for dyrt. Blir jo toll på dette også... Grrrr! Samme med mindresukker.com ettersom at varene blir sendt fra sverige. Tre pakker mama lupe's + frakt = 395 . Da kan jeg like gjerne kjøre til sverige...

Er det noen som vet hvorfor det er så himla vanskelig å få tak i disse tortillaene i Norge? Det blir vel tilslutt til å å bake selv... Men egentlig er jeg for lat. Har et bittelite kjøkken med typ en halv kvadratmeter kjøkkenbenk. Litt tungvindt med baking og kjevling og sånn på så liten plass...

Bestillte 2 pk tortilla, 2 forskjellige typer pitabrød samt 1 stach thick/thin (brukes som johanneskjb. mel) fra netrition.com den 13 januar, og fikk pakken her før helga. Inkludert frakt kom det på 378,- kroner, og det er ikke så helt ille i alle fall. Er enig i at det koster for mye i frakt, men alternativet er jo å sende med båt og det tat 4-6 uker.

OddE

Odde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman / Lavkarbo Svar med sitat