Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-09, 15:57   #265
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Månedsutfordring!

Da er det jo ekstra kjekt og kunne låne en hund når det ikke passer helt ennå å eie en selv. Trofasten setter nok kjempestor pris på ekstra turer
Jeg har en border collie,og det er en utrolig aktiv rase. Den krever sitt og da har man ingen unnskyldninger,det er hvertfall en rase som klarer flere turer om dagen og den får to turer,hver på ca 45-60 minutter. Sambo går den ene turen.
Angående de steppemaskinene,så tror jeg de tåler endel altså. Søsteren min kjøpte fra coop,sånn kampanje til 349,-. Hun veier vel bortimot 120kg,og hun tråkker i vei.
Det ble forresten 2 mil på sykkel igår,tok med 38 minutter. Bena var ikke helt samarbeidsvillig. Skrittelleren sier til nå 8600 skritt,og det er bare av husarbeid.

Bambolona: Skritteller trenger ikke være så avansert. Mulig også apotekene har det. Håper du blir med

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat